środa, 13 sierpnia 2014

Fabuła + bohaterowie!

Hey, hi, hello!
Jako, że ten wredny staruch (czyt. mój laptop -_-) nie akceptuje u mnie zakładek z bohaterami, poddałam się i wrzucę ich zdjęcia tu, do normalnego posta -,-
Zanim zapoznacie sie z bohaterami, oto krótka fabułka moich wypocin.
Moje opowiadanie zaczyna się po ostatnim odcinku czwartego sezonu serialu. Tak, jak i w "Pamiętnikach...", Jeremy żyje, a Katherine jest człowiekiem. Jest jednak parę wyjątków: Bonnie żyje i to nadal czarownica, Elena nie wybrała żadnego z braci Salvatore (tak, wiem, wredna jestem XD), z pozbyciem się Silasa wszystko poszło zgodnie z planem, więc Stefan jest i ma się dobrze (co u mnie dziwne, bo nie lubię typa, ale mniejsza ;3)! Wszyscy z Drugiej Strony wrócili TAM i nie ma z nimi większego kontaktu.

A oto bohaterowie tego opowiadania:


 
Michelle Salvatore


 
Damon Salvatore
 

 
Stefan Salvatore
 

 
Elena Gilbert


 
Jeremy Gilbert
 

 
Caroline Forbes
 

 
Bonnie Bennett
 

 
Deborah Wilson

 
Katherine Pierce
 

 
Matt Donovan
 

 
Rebekah Mikaelson
 

 
Niklaus Mikaelson
 

 
Elijah Mikaelson
 

 
Tyler Lockwood
 
 
 Zdjęcia bohaterów, którzy się pojawią, będę dodawała w bieżacych postach (no chyba, że mój laptop przestanie sie buntowac i pozwoli mi założyc zakładkę -,-).
 
No, to tak po części podzieliłam się z Wami tym, co powstało w mojej troszku zrytej wyobraźni.
Jeszcze w tym tygodniu nowy rozdział :)
Have a nice day!
Em :3

3 komentarze:

  1. Ładna ta Michelle. Serio ma na nazwisko Salvatore? Czyli może być albo ich siostrą, albo ex żoną któregoś z nich. Albo matką w co wątpię.
    Lecę czytać pierwszy rozdział.
    T <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział *.* czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń